عطر سها

عطر سها
باخرید: هر3سی سی عطر1 سی سی هدیه هر5سی سی عطر2 سی سی هدیه هر10سی سی عطر4 سی سی هدیه بگیرید. ادرس:کوهدشت میدان شهدا نبش پاساژ امرایی---عطر فروشی سها 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عطر سها و آدرس atresaha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بسیاری از مردم هنوز عطر مورد علاقه خود را پیدا نکرده اند و با بو کردن عطرهای مختلف نمی توانند بوی مورد علاقه خود را درک کنند.
به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ هر کس اگر از عطر مورد علاقه خود آگاهی پیدا کند می توان به راحتی به قیمت او پی برد.
 
بررسی ها نشان می‌دهند انواع شیرین، تلخ و ترش از بوهای مختلف عطرها محسوب می‌شوند و برخی از عطرها نیز به صورت ترکیبی این 3 نوع را با هم دارند.
 
گفتنی است عطرهای گرم وشیرین مخصوص افراد ملایم است که علاقمندان به این دسته از عطرها در فصول سرد سال بسیار با انرژی تر و نشاط تر از سایر فصول هستند و افرادی که از این دسته عطرها استفاده می کنند افراد اجتماعی، بذله گو و "شوخ طبعی" هستند.
 
امروزه دستگاههایی طراحی شده است که متناسب با میزان علاقه مندی افراد عطر مورد علاقه آن ها را معرفی می‌کند و این دستگاه کمک می‌کند تا افراد راحت تر عطر مورد علاقه شان را شناسایی کنند و از آن استفاده کنند.
 
همچنین مطالعات نشان می دهند افرادی که به عطرهای تند و سرد با بوی تند علاقه دارند افراد تحصیل کرده اي هستند این افراد اغلب مهربان بوده و خواسته‌های دیگران را بر خواسته‌های خود ترجیح می دهند اما به راحتی نمی‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:چگونه از "بوی عطر" افراد به شخصيت آن ها پی ببریم؟ , ] [ 18:4 ] [ کوروش سعیدی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 18577
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 18577
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1